sobota 1. června 2013

Každý si myje vlásky jinak :D

Teď na sebe prásknu, ne počkat, já už to na sebe práskla :D. Vlásky si prodlužuji, protože je mám velmi jemné, řídké a konečky suché, náchylné k třepení a lámavosti. Co si budeme namlouvat, moje fialovo, oranžovo, zeleno, černé vlasy po celou pubertu ani jiné býti nemohou. Tím spíš, když jsem je trápila ještě žehličkou a fénem. Takže se jim narůst do pasu moc nechce.
Ale po častém prodlužování a chození do baru je jasné, že by si zasloužily občas umýt a taky nějakou tu péči. Poprvé jsem je tedy umyla šampónem od Alverde, vetřela do nich masku Gestil Wonder.



A pověsila na šňůru.

Jelikož jsem netrpělivá, tak jsem je rovnou vyfénovala.


Tady je krásně vidět, jaká to byla chyba. Věděla jsem, co s mými vlasy gestil wonder dělá. (V předminulém článku). A přesto jsem jej dala i na prodlužováky. Konečky jsou nescelené, rozlítané. A opravdu to vypadalo hodně mizerně. Dokonce se lehce roztřepily. Tak jsem je trochu zastřihla a postříkala černým Gliss Kur s keratinem.
Na moje vlásky moc nezabírá, ale těm prodlouženým velmi prospěl. :). Fotku bohužel nemám. Ale vyrovnal je a sjednotil. Super!
Chystám video, asi už jsem to psala, jak na prodloužení a objevila jsem skvělou věc, jak spojit své vlásky s těmi prodlouženými tak, aby to opravdu nebylo vidět a neoddělovaly se. Jen na to najít čas :) Už jsem se o to pokusila, ale nemám s točením sebe sama zkušenosti, takže to není dost dobře vidět. Snad druhý pokus. Hezký víkend :).

2 komentáře:

  1. Málokdo může říct, že si suší vlasy na šnůře. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo, to bylo první co mě napadlo, když jsem je tam věšela :D.
      A Tobě taky poděkuji tady. Děkuji, že jsi se ke mě přičlenila, udělala jsi mi tím radost :*.

      Vymazat