pátek 28. června 2013

Zelené letní šaty

Inspirací pro ušití byly tmavě zelené boty od Bati, koupené jako odměna za přijímačky. Já se ráda odměňuji, protože to za mě nikdo neudělá :D. Cílem tedy byly zelené šaty. Ve švadlence v Příbrami (chodím tam moc ráda, protože ta paní je moc milá a pořád se usmívá :)) jsem asi půl hodiny prohlížela látky a pak si vybrala. Mě osobně se výsledek moc líbí. Mému manželovi se nelíbí vůbec. Ostatní, kteří už je viděli (spolužačky na slučáku a fotografové v ateliéru) mi je chválili. Tak uvidíme, co na to Vy! :)
Celkem 8 hodin práce a mezitím jsem vlastně stihla dát si ještě s kamarádkou oběd :). Jó, být to moje práce, tak bych si vážně nestěžovala :D.

Ateliér v 4F Studio Příbram
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Radárek


Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Mory
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Mory
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Radárek
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Mory
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Mory
Vlasy - Aneyka
Make- up: sovi
Foto a úpravy: Mory
Doufám, že jsem Vám přichystala příjemný estetický zážitek a přeji krásný víkend ;).

9 komentářů:

  1. Anežko Ty jsi šikovná. :) Já mám výhrady akorát k makeupu (nic proti Tobě Sovičko), nelíbí se mi totiž když jsou barevně nalíčeny oči a zároveň namalované rty výraznou rtěnkou. Hrozně se to bije, ale chápu že tady jste to použily záměrně na ty fotky. Myslím že by Ti mnohem víc na fotkách slušela pouze černá linka, řasy + rtěnka. A Anežko, fakt super práce, i když já nemám ráda tyhle vzory a ani barevná kombinace mi moc blízká není, obdivuji Tě jak precizně to vypadá, jsi talent. Těším se na Tvoje další výtvory, baví mě sledovat jak je každý Tvůj kousek lepší a lepší. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upřímný komentář. Šlo skutečně o extravaganci k prvním fotkám a já sama chtěla nechat tento make-up i na focení těchhle šatiček. Na těch dalších už mám jiný (když zalistuješ zpět, tak jsem doplnila fotky ještě ke 2 šatům. :)) Honzíkovi se taky nelíbí. Nikdy se netrefíš do vkusu všem. O to víc si vážím chvály :). Děkuji :*

      Vymazat
    2. A svůj účel to skvěle splnilo. :) Vím vím, viděla jsem fotky na fb, odvedly jste všichni skvělou práci, o tom žádná. Jako celek se mi to líbí, a těším se na další spolupráci. :3

      nemáš zač <3

      Vymazat
    3. To já taky. "Pracuje" se s nimi náramně :). Děkovat znova nemám... to by znělo špatně tak... jakže to děláte ty srdíčka? :D...
      <3 Tak! :*

      Vymazat
  2. Já se asi možná trošičku inspiruju, vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspiruj :). Kdybys chtěla s něčím poradit, tak stačí napsat ;).

      Vymazat
    2. Ó, děkuji Ti za ochotu! :) Jsi moc hodná.

      Vymazat
    3. K čemu by byly zkušenosti, kdyby se o ně člověk nedělil?! :) Takže vůbec není zač ;) Třeba je ani nebude potřebovat.

      Vymazat