úterý 25. června 2013

Drobné změny

Ahoj.
Dospěla jsem k závěru, že je třeba provést určité změny. Když mi Anetka zakládala blog, moc jsem v něj nevěřila. Spíš taková veřejná sbírka fotek toho, co jsem vytvořila, na kterou se občas někdo z mých známých podívá. Teď zjišťuji, že sem rádi chodí nejen moji známí a přátelé. Takže si myslím, že bych měla lépe rozčlenit některé články a hlavně je vést svědomitěji a zodpovědněji. Ne, jen tak plkat, aby se neřeklo.
Z toho důvodu nahoru přibude pár dalších rubriček a některé staré články budou předělány, rozděleny, spojeny nebo úplně zrušeny :). Tak, aby odpovídaly mé představě toho, jak se chci presentovat.


Zároveň to bude v některých případech nezbytné. Neboť další úžasná osoba v mém okolí, Sovi, mi domluvila focení v ateliéru 4F, abych mohla na blog dát konečně pořádné, kvalitní fotky. V hlavní roli mé výtvory, líčení od Sovi, osvětlovačská a fotografická práce od Moryho a Radka Vágnera.
Před chvílí jsem si byla vyzvednout fotky od Radka a nestačím se divit, jaký je to kouzelník. Dále ještě počkám na fotky od Moryho a poté se rozhodnu, co a jak.
Dnes už mám volno. Zkoušku z pedagogiky za 1, tak se odměním Mochítem a předěláváním toho, co již je vyrobené a k čemu mám kompletní "vybavení".
Kromě starého se můžete těšit na nové, letní, zelené šatičky se skládanou sukní. Které se mě osobně moc líbí a které někteří z Váš již mohli vidět na mém Fb.
Zítra od rána se vrhnu na žluto-černé šatičky s velkou sukní, jako pro panenky. Ovšem fotografie budou za dlouho. Dohodla jsem se těmi úžasnými lidmi, že já jim budu dělat stávat modelem a oni mě za odměnu poskytnou profi fotky na tento blog. Tato spolupráce doufám potěší i Vás, mé čtenáře a podporovatele. Vás, díky kterým mám ještě větší motivaci se snažit a zlepšovat. Takže já se jdu vrhnout na předělávání a Vám přeji taky tak krásný a úspěšný den, jako je pro mne ten dnešní ;).
A první ochutnávka extravagance :). Toto jsou úplně první fotky, takže jsem ještě neuvolněná, stydlivá, strnulá a vyděšená. Tak prosím o toleranci, i když Sovi i kluci odvedli vážně dobrou práci. Fotit se mnou není žádný med ;).
Backstage fotka (pózovala jsem druhému fotografovi)
Make-up: sovi
Účes: sovi
Foto: Mory
Sametka zdílny Riwaa-nerona
Korzet lakový z Beate-uhse
Kamaše půjčené od sovi
Lakové lodičky "erár"

Make-up: sovi
Účes: sovi
Foto: Radek Vágner
Sametka zdílny Riwaa-nerona
Korzet lakový z Beate-uhse
Kamaše půjčené od sovi
Lakové lodičky "erár"

Žádné komentáře:

Okomentovat