pátek 31. května 2013

Doll

Už to bude nějaký pátek, co jsem zatoužila vypadat jako roztomilá panenka. Prý mi to tak nějak víc sedí a i když se snažím vypadat jinak, než roztomile, tak mi to moc nejde :D. Řekla jsem si, že by bylo fajn, mít make-up zvládnutý tak, abych opravdu vypadala jako panenka, cíleně. Koukala jsem tedy na nějaké ty videa. Strašně jsem se zamilovala do Valerie Lukyanové. To je prostě kočka. A místo učení na zkoušku to šla zkoumat. Výsledek?
Účes: Aneyka
Make - up: Aneyka
Foto: Aneyka (samospoušť)
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Šaty - černé bez ramínek, Sametka a Korzet: Riwaa Nerona, tylová spodnice - má  práce, černá sukně od Vietnamců, vínové a síťované punčochy, lakové lodičky z Lidovky.




Účes: Aneyka
Make - up: Aneyka
Foto: Aneyka (samospoušť)
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Šaty - černé bez ramínek, zimní bolerko z bezvasport, Sametka a Korzet: Riwaa Nerona, tylová spodnice - má  práce, černá sukně od Vietnamců, vínové a síťované punčochy, lakové lodičky z Lidovky.


Na pravé ruce náramek z Drakárie, na levé černá stužka :)

No posuďte sami, myslím, že to chce ještě trénink :)

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, v obličeji skutečně jako panenka vypadáš ! :) Jen bych možná zvolila černé punčochy a černé střevíčky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nejlepší by byly bílé, ale ty tady u muže doma nemám. Bydlím na dvou místech, takže mi pořád někde něco chybí :D. Kromě těhle "postelových" bot mám už jen glády. Vždycky je něco důležitějšího, než nové boty. Ale zkusím se polepšit a nějaké si pořídím :). Děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat