neděle 30. června 2013

Focení 22.6.2013 part 2.


Model: Aneyka
Make-up: Sovi
Osvětlení: Radárek a Mory
Fotograf: Mory
Úpravy: Mory
Ateliér: 4F Studio, Příbram

















Kytku??? :D

8 komentářů:

  1. Páni!! Jsi kočka. :) A strašně moc Ti sluší ty barevné pramínky ve vlasech! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, trochu mě mrzí, že nejsou pravé. Ale už jsem se docela naučila s nimi pracovat a ve středověku prý taky používali příčesky, tak co :D.

      Vymazat
    2. Vážně? To ani nevím. :D Každopádně vypadají fakt fešně. Odkudpak máš tyhle dlouhé, můžu-li se zeptat? :)

      Vymazat
    3. Nepoznala? Tak to jsem větší frajer než jsem si myslela :D. Já ani nemám tak dlouhé vlasy :D. Špatná genetická informace. Kupovala jsem si je tady - http://www.svetove-zbozi.cz/drdoly-ofiny-barevne-pasky/
      jsou z kanekalonu, ale k nerozeznání od pravých vlasů a mnohem levnější.
      Pak mám ještě v hledáčku http://www.clipinhair.cz/5-clip-in-remy-praminek-53-cm fialové a modré z pravých vlasů. Ale zatím se mi nechce moc utrácet. I když teď koukám, že jsou akorát v akci... tak uvidím. :)

      Vymazat
    4. Já jsem se v tom asi ztratila. :D Já mluvila pořád o těch pramíncích, ty jsem poznala, že jsou to clipy nebo něco podobného. A ten údiv, to byla reakce na ten středověk. :D Ty máš clipy i na prodloužení? To bych tedy nepoznala, vážně. :D Každopádně co jsem koukala, tak mají ty barevné nejdelší 57 cm, moc si neumím představit, jak by to vypadalo na mně, mám svoje cca 70 cm, i když genetická informace byla po cestě asi taky zbržděná, páč jich nemám moc. :D

      Vymazat
    5. Ahá. Tradiční Anežčino fopa :D. Jo, co jsem měla možnost vidět a číst, tak je opravdu používali. Sbírali všechny vlasy z hřebenu i ty popadané a dělali si z nich příčesky. :)
      57 jsou nejdelší, ale ty je nedáváš od shora, ale někde vespod, aby nebyla vidět sponka + je lepší když jsou lehce kratší. Vypadá to přirozeněji. Odbarvované vlasy se lámou a tedy bývají kratší. Můžeš to zkusit a uvidíš. Ale nepřemlouvám. :)
      Jj, kupovala jsem si je před rokem a půl na svatbu. Normálně mám vlásky lehce nad prsa :D, dřív jsem je dost barvila a žehlila. Spravují se mi poslední rok, tak třeba ještě dorostou :).

      Vymazat
    6. :) Teda, to je zajímavé! A trochu i nechutné. :D Ale středověk, no... :D
      No vidíš, já s tím vůbec nemám zkušenost, tak tomu nerozumím, ale strašně se mi to líbí, tak třeba k nějakému kostýmu nebo na ples to vyzkouším. :)
      Neboj, to doroste určitě. :) Já je skoro vůbec nestříhám (jen když mě to chytne párkrát za rok). Co můžu za sebe doporučit, tak poslední dobou zobu Biosil Plus, občas jim dám "cucnout" kokosového oleje a nebo použiju masku od Revalidu. A skoro každý večer Biohar nad čelo, moje ofina je k pláči. Sice nejsou takové, jaké bych si přála, ale tak nějak si rostou. Nad clipy jsem kvůli zhuštění taky přemýšlela, nakonec jsem to vzdala. Ale na tobě fakt vypadají přirozeně. :)

      Vymazat
    7. Chce to jen vypilovat techniku. Taky mi trvalo, než jsem se to naučila :). I když si říkám, jestli jim to taky nějak závažně neškodí, ty pevné sponky a tupírování. :/
      Doufám, že dorostou. Dávám jim Biosil H, ten je prý na délku a pak bioaquanoly. Občas si zobnu Křemíku a pak arganový olej. Dost se zlepšily. Mívala jsem je pod prsa, ale od lopatek jako cukrovou vatu. Teď jsou krásné, tak si ještě pár let počkám a když, tak z nich nadělám dredy :D

      Vymazat