úterý 18. června 2013

Fialovo-černé šatičky

Šatičky pro mou kamarádku Sovu. Sama si je navrhla a požádala mne o pomoc. Jde o sešití dvou triček. Takže je to spíše spolupráce. :) Za fotky děkuji krásné Sově a jejímu talentovanému muži Morymu :). Jistě na první pohled poznáte rozdíl nejen v kvalitě. Skvělá zpráva je, že se blíží čas naší spolupráce a tak se budu snažit mít všechny následující fotky z jejich rukou. Třeba to bude klapat a konečně nebude kvalita fotek srážet kvalitu mé práce, ale podtrhovat :).





PS: Vedle plánovaných žlutých lolita šatiček jsem dnes navrhla i zelené. Inspirace? Po včerejších přijímačkách jsem se odměňovala v Baťovi a dovezla si domu nádherné zelené semišové střevíčky na 13cm podpatku. A k nim samozřejmě potřebuji příhodné šaty. Díky vedru jsem v Praze nějak moc bloudila a nenašla své oblíbené obchody s látkami. Nechápu :D. Ale nic jsem si nedovezla. Tak holt se na ně vrhnu až za týden. :) Přeji krásný večer.

3 komentáře:

  1. Vlastně pardon, zapomněla jsem na Moryho. Trio! :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Já tam vůbec nebyla. Já si jen den před tím hrála se šaty :D... Ale jo, Ti dva se fakt hledali a parádně se k sobě hodí :)

    OdpovědětVymazat