středa 12. června 2013

Kostkovaná minisukně

První ze sady*. Dnes jsem dokončila dvě. Jak to tak bývá, nejlépe se pracuje, jak Vám není nejlépe. Možná i proto fotky nebudou sršet energií. Ale jistě se to opět brzy otočí a zase budu sálat optimismus až do vesmíru. :) Doufám, že se máte mnohem, mnohem lépe a jestli ne, tak snad Vás aspoň trošinku potěší tyto fotky :). Jo a  jsem bez makeupu a výraznějšího líčení, tak prosím o shovívavost. :)

Účes: Aneyka
Make - up: Aneyka
Foto: Aneyka (samospoušť)
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Košile - Tatuum
Korzetový pás: Riwaa Nerona



Účes: Aneyka
Make - up: Aneyka
Foto: Aneyka (samospoušť)
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Košile - Tatuum
Korzetový pás: Riwaa Nerona

Foto: Aneyka
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Košile - Tatuum
Korzetový pás: Riwaa Nerona

Foto: Aneyka
Úprava: Aneyka (jen ořez)
Korzetový pás: Riwaa Nerona


Největším nepřítelem švadleny je, když zákaznice mění své proporce. Já v poslední době docela rapidně hubnu, takže jsem se tím musela nějak vypořádat, ale přesto je mi sukně trochu větší. :)
* V obchodě Vám prodají minimálně 0,5m látky. Což mě vydá až na 3 sukně. Proto budu mít několik kousků ze stejného materiálu, jen jiné kombinace barev a střihů. :)
Krásný večer :).

9 komentářů:

  1. Božínku, takovou bych hned brala, mít hezčí nohy. :D Krásná práce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nohy se dobře maskují v silonkách. Já je mám křivé a tady to tak ani nevypadá :D. Takže, když ušiješ korzet, tak tohle dáš levou zadní ;)

      Vymazat
    2. Už jsem skládanou šila a málem jsem se vztekla tak, že letěla z okna. Korzet je (aspoň pro mě) tisíckrát lehčí! :D

      Vymazat
    3. :D To to je dobrý. To jsem teda na šití korzetu fakt zvědavá...:D. Snad z okna nepoletí :D

      Vymazat
  2. Hodně dobrá práce! :)* Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Anežko, Ty jedeš, pěkný! :) a jakto, že tak rapidně hubneš? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, potřebuji něco dělat, nějaká krize či co :D. Začala jsem cvičit a upravila stravu, jde to pěkně 1cm za týden. Stehna o půl. Ještě chvíli a budu kočka :D.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat