neděle 30. června 2013

Skřetí kostým na B5A 2011

Poslední 2 dny jsem sjela asi 4 000 fotek z B5A 2011 a musím říct, že to bylo peklo! Tolik pseudofotografů na jednom místě se jen tak nevidí. Ty 4 000 fotek byly asi od 25 lidí. Vidíte to kvantum? A přitom jen málokterá fotka zachycovala atmosféru nebo byla jakkoli zajímavá. Úplně bych zakázala batohy. Když chci do akce, tak budu v kostýmu se vším všudy! I když chci "jenom" fotit. Úplně to kazí celou atmosféru. Zbytečně! Pravidla jsou snad jasná, nejde přeci o pocit z nedodržování. Ale o pocit, že jste opravdu  v jiném světě! Vážně to byla nehorázná nuda a utrpení.
Tedy kromě sibrika, mezi ostatní vyniká a některé jeho/její fotky mají to "něco". :)
Námaha se přeci jen vyplatila a pár fotek kostýmu jsem přeci jen našla. Zde jsou :). Je to má první dřevárenská akce, takže kostým není úplně OK. Ale příští rok už se překonám a kostým bude stát za to. Na jeho výrobu se moc těším :)

Zleva Kolíček, Dino, Noha, Já, sakra a teď nevím jméno...:/


Mám zvláštní schopnost se za někoho vždy schovat :D. Takových fotek mám asi 20, kde vím přesně kde jsem, ale nikdo mě tam neuvidí :D.

Standarta je také má práce :) Červená šipka poukazuje na mne :)


Tato fotka se mi líbí, i když jen vykukuji zezadu.
Celkový dojem kazí nedostatek na mé hlavě. Žádná maska ani přilba nebo čapka. Trošku mě to mrzí. Ale tehdy jsem ještě neměla představu jak by měl kostým vypadat, co vše bych měla vytvořit, abych zapadla a podobně. Další rok jsem to trochu zanedbala. Letos jsem nejala vůbec. Ale na příští rok už jsem na pevno domluvená s pár lidmi a s kostýmem začnu již toto léto ;). A možná ukecám kamarády na nějaké šikovné "pózérské" fotky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat