čtvrtek 13. června 2013

Krátké video z tréninku

Klasické procvičování cviků, které už kotě zná. Vše v popisku videa. Zjistila jsem, že před kamerou jsem skutečně nervózní. A to jsem si myslela, že jen před cizími lidmi. Tuhle mi bratr nainstaloval to auta kameru a jak řídím dlouho a vcelku dobře, tak tady jsem místo bliknutí pustila stěrače. Říkám si : " No typická ženská" :D Tohle se mi nikdy nestalo. A nebýt kamery, tak by se mi to opravdu nikdy nestalo :D. No, takže tam jsou nějaké chyby. Ale ty možná bez zvuku nebudou tak výrazné. Omlouvám se, ale opravdu si nemyslím, že mám hezký hlas. Snad to jednou překonám a budete si moci poslechnout, jak reaguje kotě na povely :).


2 komentáře:

  1. Páni, učit kočku povelům, to sem ještě neviděla :D pěkně vám to šlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kassandra je šikovná holka. Ale nemám s ní žádné velké ambice, spíš je to jen zábava, aby taky používala mozek a neležela jen v pelechu. Viděla jsem videa, kde kočka dělá i agility. Chce to jen čas, trpělivost a jasný cíl :).

      Vymazat