čtvrtek 20. června 2013

Fantasy šaty pro Anetku

Tehdy začátkem jara 2010 jsme si prohlížely fantasy kostýmy na internetu a slintaly :D. V té době mi jiná kamarádka z Prahy (též švadlenka) nabídla ozdobné porty a když jsem na ně tak koukala, došlo mi, že ušít podobné šaty není vůbec problém. A tak jsem se nabídla. V podstatě poprvé jsem šila pro někoho jiného. Bohužel jsem musela odjíždět na 32 dní na praxi (mimochodem zážitek, který mě zocelil snad nejvíce v životě). A tak den před odjezdem, jsem šatičky narychlo dokončila, abych je mohla předat. Ovšem stále jsem jí tvrdila, že jde jen o zkoušku, že ještě hotové nejsou. A nikdy nezapomenu, na ten její výraz, když je dostala :). Myslím, že to je přesně ten důvod, proč někdo šije i pro své přátele. Samozřejmě jsem v té době byla ještě "ucho" takže mají nějaké vady a zkouška neproběhla ani jedna. Ale i tak je s nimi majitelka spokojená a to je to nejdůležitější :). Každopádně i pro mne první velká zkušenost a za to jsem vděčná :).







Fotky si Anetka zařizovala sama a za jejich poskytnutí moc děkuji :)

6 komentářů:

  1. Tak ty jsou úžasné a Anetce moc sluší :-) jsi skutečně moc šikovná. Moje mamka sice není švadlena, ale sama si sije např. i jeansy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ty si já zase netroufnu :D. Děkuju, Anetka je kočka :)

      Vymazat
  2. Anetčin blog už také nějakou dobu sleduji. :) Šaty jsou vážně moc krásné. Chtěla bych se pustit do všech, které mám vymyšlené už několik let (včetně koupených látek). :D

    Ty jsi tak šikovná, až se skoro tají dech... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup. Taky se chci kochat :). Škoda aby se to válelo ve skříni. ;)
      A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Mám trošku problém přetáhnout je přes prsa. Nyní. O to horší je ale sundavání, dva lidi na to nestačí. :DD <3

    OdpovědětVymazat
  4. Šak jsem Ti říkala už při předání, že kdybys potřebovala, tak mi je přines, nebo pošli po muži a já Ti je upravím. To není problém. Dáme dozadu klínek a ještě víc rozšíříme sukni, možná Ti jí tam zkusím ještě prodloužit. Látku ve skříni ještě mám :* :).. teda doufám, měla by tam být. Mrknu na to až pojedu k našim a pak se můžeme domluvit ;).

    OdpovědětVymazat