čtvrtek 28. února 2013

Z akcí


Libušín 2011



Libušín 2011. Trochu špatně oblečená na bubnování v bitvě. Ale omlouvá mě fakt, že jsem to zjistila hodinu před bitvou. Původně jsem chtěla jen zevlit :D

Bernau 2010. Tady jsem věděla, že budu bubnovat. Ale měla jsem jen málo kostýmů a všechny dámské.

Stále Bernau 2010, bubnování při vystoupení. Akorát jsem se moc nechytala. Pán vedle mě byl velmi akční a pořád měnil rytmus. Sotva jsem se chytla, zas mi ho změnil... :D

Mé první bubnování v bitvě. Bernau 2010 a klasicky jsem zemřela při nácviku i při samotné bitvě, němky na hradbách na mě měly pifku :)

Bernau 2010 a pózování pro veřejnost :)

Šalmaj 2010. Jiřík - Ručně šitý i obšívaná košile z přírodního lnu, šněrování s kůží. Nohavice opět ze lnu, ručně šité. Kostým pro venkovana.
Já - spodnička z bílého lnu, šaty s hnědého lnu, kápě z hnědé vlny podšité zeleným lnem a látkové knoflíky. Vše ruční práce. Můj nejoblíbenější letní kostým.

Fotky z mé iniciace. Červené šaty na látkové knoflíky z vlny. Celé šité ručně. Pod nimi nejsou vidět modré šaty z vlny, s krátkým rukávem a šněrování vpředu. Můj nejoblíbenější zimní kostým.




Žádné komentáře:

Okomentovat