pondělí 4. března 2013

Skřetí kostým - B5A 2012

Jako již tradičně jsem měla tolik práce do školy, že jsem dělala kostým na poslední chvíli. Takže jsem nestihla prostudovat všechny potřebné materiály. Trestem mi byl fakt, že jsem se za svůj kostým trošku styděla. Předchozí rok jsem měla prostě lepší i s chlupatým hrbem. Ale i tak, přes veškeré nedostatky v detailech myslím, že to není tak zlé. Holt, je to jen oddechový koníček a né hlavní zábava, na kterou se skřeti připravují celý rok. Zip ve předu je zlo. Letos si na něj musím dát pozor :D.




Vlevo jsem já. Vpravo jeden z mých kamarádů, kteří mě k fantazárně přivedli.

Pauzička na svačinku. Vpravo druhý z mých kamarádů, kteří mě k fantazárně přivedli :)
Možná by se slušelo říct, proč vlastně fantazárnu dělám... po dvou letech u "železňáků" si čas od času odskočit k "dřevákům". Spusta lidí říká, že to nejde dohromady. Další spousta dělá oboje.
Boje s meči, jsou trochu o něčem jiném. Je to spíše divadlo pro lidi. Něco, co se musí trénovat, aby si aktéři neublížili. Jak dlouho jsem musela trénovat seky a jejich zastavování u stromu. Ale má to svůj důvod. Docela silně jsem to pocítila na jedné akci, kde jsem neměla helmu, ale jen kroužkovku. Pořadatel mi sdělil po mé poznámce "snad to bude ok, když jsem půl roku nedržela v ruce meč", "buď v klidu, jsou tu i lidi, kteří nikdy nedrželi v ruce meč". Docela ve mě hrklo. Nakonec se ale nikomu nic nestalo a snad se i publikum bavilo.
Na rozdíl od toho dřevárny jsou hlavně pro nás, aktéry. Žádné publikum, nic. Jen my a náš um. Nedí předem znám scénář a ani vítěz bitvy.
Takže myslím, že je jasné, proč tolik lidí dělá oboje. Já to miluju!!!

2 komentáře:

  1. Wow, opravdová skřetice ! :) KOstým vypadá úžasě, já byla na LARPu všeho všudy třikrát a v porovnání s tebou byl můj oděv opravdu looseřina :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Určitě ne, za co jsi šla? První rok to bylo lepší, to jsem si udělala i chlupatý hrb. Tohle je trochu nouzový kostým. Viz kovové cvočky a zip. Ale jsem ráda, že se líbí. Děkuju moc :)

      Vymazat