čtvrtek 28. února 2013

Moje kapely



Mezi mé nejoblíbenější, takové "EVERGREENY", které mě baví poslouchat pořád a z MP3 jsem je ještě nikdy nevymazala, protože na ně je přeci chuť vždycky patří:
Agathodaimon - opravdu mě nesmírně baví. Bubeník je frajer a zpěv tam krásně zapadá.http://www.darklyrics.com/a/agathodaimon.html
Cradle of Filth - to je prostě srdcovka.. Oni jsou tak kouzelně "drsní" a "hustí" i když si myslím, že je čas se na to vykašlat... co vytvořili je fakt paráda... do alba Nymphetamine... pak už sorry.. ale ... ee...
Hypocrisy - k tomu nevím co napsat... prostě mě baví. Nic nechybí, nic nepřebývá..
Naglfar - Když mám chuť na pořádné blitíčko :). A teda písnička "Harvest" má naprosto dokonalý text... taková moje "hymna" :)
Periphery - je poměrně nová záležitost pro mě. Je to něco, co se musí naposlouchat. Ta hudba je už tak složitá a tak často se mění, že jsem chvíli uvažovala, jestli se vůbec naposlouchat dá. Hm, stačilo 2 dny jezdit do školy (5 hodin denně). A bylo naposloucháno. Takže se teď bavím hlavně touhle kapelou :). Je fakt, že jsou tam zvuky, které mě pořád vytáčí. Ale na bicí je super :).

Jeden čas to byli i Divine Heresy - ale je to hudba postavená hlavně na bicích a docela rychle se to oposlouchá. Tim Young je borec, to nepopírám... ale po dvou měcících už je to spíš otravný. Když hudbu, tak hudbu, komlet. Se vším všudy. Tohle zakládání na jednom nástroji je pro mě nuda. Potřebuji vyváženou, složitou, ale přesto posluchatelnou muziku. No trochu je to v rozporu s některými mými kapelami. Ale mozek potřebuje taky někdy odpočívat :)
A když jsme u toho odpočívání tak to máme Eminence, Bleeding Through, Atari Terror (tyhle páni mě prostě baví hlavně na živo), The Switch( tak Příbram no :D), Oomph ( taky vyměkli :/), SOAD (no to komentovat nebudu, ale láska na první poslech, kdysi dávno).
Evanescence, Sirenia,, Tristania, Epica, Within Temptation, Theatre des Wampires jsou kapely, co mi nevadí... ale nemám potřebu si je pouštět sama.

A co se týče českých kapel. Tak na prvním místě jsou to jasně Strain-Through. Kapela, která má neuvěřitelně vymazlenou hudbu a to díky absenci zpěváka. Po pár letech už tedy zpěváka hledají, což je jistě super. Ale pro mě to bude pořád ta jediná kapela, která mě zaujala a bavila i přesto, že jen hráli a zpěvu tam bylo poskromnu :). Taky taková láska na první poslech. http://bandzone.cz/strainthrough
Pak dnes již nefungující kapela Elyseum. Což pro mě byla zase "show". Zajímavá hudba a jeden jejich bubeník mě učil hrá na bicí, za což mu budu do smrti vděčná :). http://bandzone.cz/elyseum
Pak Pawnshop, já vím, že se strašně opakuju, ale prostě bicí :). http://bandzone.cz/pawnshop
Poslední z PB jsou Distrainer, jo a zase za to může bubeník...:D http://bandzone.cz/descentintoeternity
Deus ex, kluky jsem potkala kdysi na bitvě v Libušíně, kecali jsme asi do 6ti do rána, pak jsem si to poslechla na Bandzone a prostě je sem musím taky zařadit. Doufám, že jednou budou hrát trochu blíž, protože na živo to musí být fakt něco. http://bandzone.cz/deusex
Cruadalach - spíš oslovuje mou "šermířskou" část duše. Je to skvělá česká kapela na kterou jdu vždycky velmi ráda a jak netancuju, tak na ně si ráda poskočím :) http://bandzone.cz/cruadalach

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Vážně? Tak to mě moc těší :). Jelikož tam chybí smajlík, tak mi to skýtá mnoho možností, jak si to vyložit :D. Á vykládám si to pozitivně :)

      Vymazat
  2. Bejvávalo. CoF jsem žrala v sedmý třídě, když jsem měla metalové období a symphonic metal mne nikdy moc nebral. No..časem jsem dost vyměkla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tak stává. :). Krásně platí pravidlo, "co mě baví hned, se za chvíli oposlouchá, čemu musím přijít na chuť, to už mi zůstane". Až na Agathodaimon a CoF.:D

      Vymazat