pondělí 4. března 2013

Jak se starám o své vlásky

Když mi Anetka pomáhala založit blog, dala mi na lištu i péči o vlásky. Je to od ní moc hezké. Protože mám pár tipů, o které bych se ráda podělila, ale doteď jsem nevěděla jak. V plánu je video, jak si prodloužit jemné a řídké vlasy klipsama - kdo to někdy zkoušel a zatím s tím neměl zkušenosti ví, jak to může být... k naštvání. Když klipsy "kloužou, vykukují a v žádném případě se na hlavu nemůžou vejít". A přitom stačí tak málo. A máte krásné husté a dlouhé vlasy. Jak bude chvíli čas, tak ho pro Vás natočíme.
V druhé řadě se pokouším o dlouhé vlásky. Už teda 10 let, ale dělala jsem tolik chyb, že je po těch letech mám stále nad prsa. Konečně jsem se po dlouhé době rozhodla něco taky nastudovat a poptat se a výsledek si poctivě fotím a až budu dostatečně spokojená s délkou. Tak svůj postupný pokrok zveřejním :). Holky, šanci na krásné dlouhé vlasy máme i my, špatně geneticky založené. Stačí jim věnovat trochu víc péče než ostatní a ono to půjde :).

Když jsem se v 15-ti rozhodla, že chci dlouhé vlasy. Měla jsem akorát mikádo. Jenže vlasy mi stříhala maminka nůžkami na papír, barvila jsem se na fialovo, zeleno, oranžovo, blond, zase fialovo. A žehličku jsem taky používala téměř denně. Vlasy jsem sice měla chvílemi i do pasu, ale roztřepené, suché, jako cukrovou vatu. 
Už to bude pár let, co jsem vypustila chemické barvení. Ale jak jinak udělat zničené vlasy aspoň na pohled hezké, než je vyžehlit? Asi před 2mi lety, jsem si konečně koupila hennu. Ale na oficiálkách stálo, že mám barvit tak často, jak mě to bude bavit. Čím častěji, tím lépe... no na jemné vlasy to opravdu neplatí!!!
A tak v červnu 2012 jsem pročetla celou diskusi "dlouhé vlasy" a začala se starat jinak. Koupila si kadeřnické nůžky a nemilosrdně ustřihla 10cm. Od toho okamžiku je rozmazluji jako nikdy nic jiného.

R&B od Lush - na suché konečky, Lopuchový výluh - na podporu růstu vlasů, Bioaquanol H - aby vlasy rostly rychleji a Bioaquanol U - na podporu růstu nových vlasů.



Moje oleje - Kokosový, Pupalkový, Konopný a Arganový. Střídám je podle nálady a spíš je přidávám do henny. Kokosový a arganový občas jen tak na zábal. Arganový i po koupání do konečků a co mi zbude na prstech, tak vmasíruji do pleti. Je vynikající i chuťově. Prostě můj nejoblíbenější. :)

Doplňky stravy - Biosil H na rychlejší růst vlasů, Biosil Plus, Křemík a Pangamin - pro kvalitu vlasů. Taky je míchám. Rozhodně nejím všechny každý den a důrazně to nedoporučuji. Ono předávkování vlasům nepomůže víc :).

Moje hřebínky - Tengle Teezer na rozčesávání a Dřevěný kartáč s kančími štětinami vrací vlasům lesk a roztahuje kožní maz od kořínků ke konečkům.

Barvení - Henna rouge od Lush + henna Lamda, přírodní. Musím je míchat, protože samotná henna od Lush, je pro mé vlasy moc těžká. Po barvení si vždy vymývám směs tímto šampónem bez silikonů.


Když chci vláskům odlehčit, před zábalem a barvením používám řadu Alverde. Šampón podporující růst, bez silikonů. Balzám na roztřepené konečky, maska na roztřepené konečky a tonikum pro růst vlasů.

Bezoplachová péče - Zkoušela jsem tyhle 3. Černý mám teď nový, tak ještě nevím. Béžový s kašmírem vlásky zjemňuje a snadno se rozčesávají. Ale ten žlutý s oleji - ten jsem si zamilovala. Vlásky jsou po něm pevné, silné, prostě super! :)

Teď zkouším tuhle řadu. Když jsem používala jen šampóny bez silikonů, tak na třepení to nepomohlo. Tak zkouším tohle. Je to pár týdnů. Zatím mohu říct jen, že krásně voní.

Hair Doctor od Lush - když mi muž vyzvedával hennu, tak mu slečny darovali tenhle kelímek. Zkusila jsem ho a mohu doporučit. Vlásky po něm byly opravdu výrazně lepší :).

Tuhle masku mi hodně holek doporučovalo a všichni si ji moc chválili. Tak jsem koupila 2 - pro sebe a kamarádku. Kamarádka je z ní nadšená. Ovšem já po ní mám vlasy jako slámu. Ošklivé, rozlítané... v té době tohle řešily i slečny na diskusi péče o vlasy. Někomu sedne a je to zázrak. Někomu holt ne... musí se ozkoušet. Zatím jsem nepřišla na to, jak jinak to poznat... 

Žádné komentáře:

Okomentovat