čtvrtek 7. března 2013

Modré šaty

Kamarádka kdysi sháněla půjčit kostým na šermířský ples. Zvláštní jak se skoro ke každému kostýmu váže nějaký příběh :). Baví mě šít a každý nový střih je pro mě neodolatelná výzva. Tak jsem jí nabídla, že jí ho ráda ušiji. O to lepší nápad to byl, že díky stejné látce perfektně ladila ke svému doprovodu.
Ovšem na vše jsme měli hodně času a tak jsem díky vlastní lenosti musela stihnout kostým za 2 dny. Celý byt byl modrý, protože látka pouštěla kuličky :D. Ale vše jsem stihla. Majitelka vypadala velmi spokojeně.
Šaty jsou inspirované 15. stoletím. Střih odpovídá střihu šatů pro vyšší šlechtu.Až na pár detailů. Kvůli kterým je řadím sem, do fantasy rubriky. Pásek jsem původně chtěla na přesku, ale jak jsem již psala. Měla jsem tolik času, že jsem jí nestihla sehnat...



A tímto bych chtěla moc poděkovat Sovi a jejímu muži Morymu, za tyhle parádní fotky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat