čtvrtek 7. března 2013

Aneyka v bitvě

Německo
2010, Bernau - bubeník


2010 - Naumburg - bubeník
Fotky z této akce bohužel nemám.



Čechy
2010 - Staňkov - Na hradbách jsem házela kameny :D. Protože organizátor se se mnou zrovna rozcházel a tak mi "určitě né záměrně" neřekl, že se ruší "fraucimor" a nikdo mě tedy zabíjet a znásilňovat nebude. A co jiného jsem mohla v dívčích šatech dělat?!
Tak jsem někde tam nahoře, jak slečny vylévají vodu 
2011 Libušín - bubeník




2012 - Johanka z Rožmitálu - co to bylo... rytíř a nějaký záporňák... nepřižila jsem do konce :D





Já jsem ten žluťásek :D. Do vícero bitev jsem se zatím nedostala. Ještě nemám dost kvalitní kostým, abych si mezi ty řezníky troufla... :D. Přeci jen kroužková kukla a prošívka jednoho cíťu moc neochrání :D

Žádné komentáře:

Okomentovat