pátek 31. května 2013

Jak na suché vlasy

Tak jsem se odhodlala a zašla poprvé ke kadeřnici na stříhání. Byla na mě moc hodná a vlásky mi zkrátila opravdu jen o 3cm. Ale řekla mi, že mám hodně suché vlasy, že bych s tím měla něco dělat. No, ne že bych nevěděla. Ale už jsem to měla potvrzené. Pravidelné olejové kůry mi moc nepomohly a tak jsem hledala něco dlouhodobějšího a našla :).
Vřele mohu na opravdu hodně suché vlasy doporučit:


Je pravda, že jsem chvíli trpěla tím, že konečky byly pořád trochu suché a naopak kořínky mastné. Ale asi šlo jen o zvyk a správnou aplikaci. 
Takže já nakonec vyrobila takovýto rituál: 
Umýt vlasy
Pak na střídačku jednou masku, 2x kondicionér a jen od poloviny délky.
Do vlhkých vlasů od poloviny délky žlutý Gliss Kur
Ke kořínkům si dávám světle hnědý Gliss Kur, protože mi po něm vlásky nelítají :D
A po uschnutí do konečků cca 3cm Olej Mysthic Oil

Je to zhruba měsíc a vlasy se mi neuvěřitelně spravily. Je to sice trochu dražší kosmetika, ale co jsem vše vyzkoušela je v minulém článku a nic z toho nezabralo, tak jak bych si přála. Až do teď. Takže investice se vyplatí :).

2 komentáře:

  1. Do toho se určitě vyplatí investovat. :) taky používám ten žlutý sprej a miluji jak jsou po něm vlasy hydratované a hebké. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potvrzeno slečnou s vlásky do pasu ;). Ale pro mě je ještě příjemnější ten Mystic Oil. Nádherně voní a vlásky jsou fakt heboučké :).

      Vymazat