čtvrtek 31. prosince 2015

Kterak Anežka prošívanici robila. Aneb skřetí kostým 4. pokus.

A doufám, že už poslední, že se budu moct omezit jen na drobné úpravy a opravy a nebude nutné něco celé předělávat. Teď se fakt snažím a beru to naprosto vážně. Aby ne, když mám konečně možnost jezdit s tak výbornými parťáky :).
Je to tedy po drobných krůčcích, ale už mám hotový nákrčák tak, jak se mi opravdu líbí.



Nejprve jsem si samozřejmě musela nabarvit kosti. Za tip děkuji Yshaře. Barvila jsem je směsí horké vody, černého čaje, kávy a henny.


Dnes jsem se konečně dostala i na opravu prošívanice. Ano, je to ta ošklivá z loňska, hodně upravovaná a ještě není konec. Až bude zase trochu času, tak se ještě zbavím té základní fialové a celé to tak nějak "sjednotím" a pak bude samozřejmě následovat kožený páso-korzet. Kostí mám hromadu a vizi v hlavě. Těším se až bude zase chvíle času a pohnu s tím :)




Pokud tohle bude číst nějaký zkušený skřet, tak za připomínku budu velmi ráda :).

Žádné komentáře:

Okomentovat