čtvrtek 20. října 2016

Látkové pleny - Kapsovky

18.10 měla Samanta 2 měsíce. Roste jako z vody a má období, kdy potřebuje být jen v šátku. Ale aspoň spolu můžeme dělat spoustu věcí, když spinká. No spoustu, takových, při kterých se moc nehýbu, abych jí nebudila. Takže buď hraju na bicí, nebo šiju a teď jsem se dostala k ušití 2 kapsovek. Zkoušela jsem je poprvé, ale posle mě to nedopadlo nejhůř a jsou funkční, což je to hlavní. Takže tu jsou! :)




Světlá plena se skládá z:
Vnější vrstva: PUL se zelenými lístky podšitý biobavlněným froté.
Všité savé jádro ze 4 vrstev Bambusovo-konopného flísu
Vnitřní dotyková vrstva: Bambusové froté
Zapínání na suchý zip a upravitelná velikost pomocí patentek.

Tmavá plena se skládá z:
Vnější vrstva PUL se zelenými lístky podšitý Biobavlněným froté.
Savé jádro: všité 4 vrstvy Bambusovo-konopného flísu.
Vnitřní dotyková vrstva: Černý fleece podšitý Biobavlněným froté.
Opět upravitelná velikost a zapínání na suchý zip.

 Do světlé pleny je třeba ještě separační vložka, do tmavé už ne. Fleece je na dotyk vždy téměř suchý a stolici dobře udrží, takže neprotéká. Vkladačky se mi osvědčily právě z mikrofleecu, všechny ty na jedno použití z kukuřice, celulózy a já nevím co všechno jsou dost na nic. Rozhodně nejsou na "hovno", protože to rozmáznou po celém zadečku a ještě to proteče kolem na svrchňáky. A po moči se nalepí na zadeček, takže zase asi pro miminko nic moc příjemného.

A na závěr tu máme jednu chlubivou. Když není nosící oblečení, je třeba si umět poradit. Takhle jsme zvládly chládné podzimní počasí :). Teď už máme softshellovou bundu a na ceste fleesouvou mikinu :)



 Já jsem zateplená normálně. Samanta v teplém overálku, v šátku a na ten nasoukaná dečka. Nahoře narolovaná a zasunutá pod šátek zevnitř. Dole pod nožičkami a opět zasunutá do šátku, tentokrát zvenku :). Já vím co říkám  a rozumím si :D
Teď mám naprogramu udělat Samantě teplejší oblečení na nošení. Dupačky bez nožiček, tepláčky, mikinku a kuklu vše z bambusového úplětu a podšité vlnou. A jak jinak než v černé, lemované Samantí růžovou :D (to je ta, co má na dečce) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat