sobota 8. listopadu 2014

Nátepníky - Ortel

Právě v tuto chvíli křtí v Plzni kapela Ortel své nové CD. A proto už mohu prozradit, že si k této příležitosti nechali vyrobit gotické kostýmy. Tato velká čest a příležitost padla zrovna na mě. Jelikož jsem musela řešit závažné soukromé problémy, tak jsem si nedělala fotky v procesu, popravdě jsem byla ráda, že jsem stihla vše v termínech. Fotky kompletních kostýmů budou samozřejmě až po koncertě a domluvě s kapelou. Ale už teď mohu poslat do pléna fotky nátepníků, které jsou zároveň vůbec první věcí z kůže na zakázku.
Je to pro mne velký krok i proto, že je to zároveň první oficiální objednávka mých služeb. Moc si cením jejich důvěry a doufám, že s kostýmy byli spokojení :).







A tady přeci jen jedna z procesu. Při šití gotických košil mi na klíně přistál Irwin. Pak, že se Bengálky bojí hluku :). 

Žádné komentáře:

Okomentovat