úterý 11. listopadu 2014

Kostýmy pro kapelu Ortel.

To mi takhle jednoho dne zavolala kamarádka, že shání švadlenu na ušití kostýmu pro křest nového alba kapely Ortel, Defenestrace.
Byla to skvělá příležitost a přijala jsem. Díky tomu jsem se poprvé v životě podívala do Kainu, osahala si pár úplně cizích pánů :D a šla na věc. Akorát nebyla možná zkouška, protože pánové jsou z Plzně a já mám 2 práce. I tak si myslím, že to dopadlo velmi dobře a doufám, že byli pánové spokojení :).
A zde tedy pár fotek z onoho slavného večera, na který údajně přišel zatím historicky největší počet lidí :).
Na co se soustředit? Kytara, basa, bicí - gotické košile z černého lnu a ručně obšitými dírkami + černé nátepníky. Zpěv - Dlouhý plášť z černého sametu a bílého saténu.




















2 komentáře:

  1. Bobísku, jsi hrozně šikovná, jsem na Tebe moc hrdá! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, těším se, až zase někdy budu šít pro Tebe :*

      Vymazat