čtvrtek 24. října 2013

Oběd u kamaráda :)

Dnes to nebude můj recept, ale recept mého kamaráda z Jugoslávie, který miluje vaření a experimentování s různými ingrediencemi a chutěmi.
Vzpomínám, když jsem ještě byla na základní škole, jak k nám ráno chodil a ještě, než jsem se vyhrabala z postele, už jsem měla na stolku snídani a horký čaj. Moc ráda na tyhle okamžiky vzpomínám. Je to skoro 15 let, co se přátelíme a stále si máme co říct, nemusíme si na nic hrát, říkáme si pravdu takovou jaká je, bez obalu a zbytečných ohledů.
Nedávno mě pozval na oběd a musím říct, že to byla slast pro všechny moje buňky!!!
Takže zde recept na toto luxusní kuřecí!!!



1 komentář:

  1. Holka, todle jsi sem neměla dávat na noc, kručí mi v břiše! :D Cítím tu vůni až sem a... radši jdu spát, než si oslintám monitor. :) Pečené cibulky a rajčata miluju!! A kuře s kaší... jídlo mé babičky (která ho samozřejmě umí nejlíp, haha), prostě bude to jedna z prvních věcí, co udělám (podle této fotky!), až mi zítra přítel doveze troubu. :D :)

    Krásnou noc a příjemné sny! :)

    OdpovědětVymazat