neděle 25. srpna 2013

Začínáme cvičit s Tchořenkou - video

Pořád jsem se pokoušela Tchořenku něco naučit a moc nám to nešlo. Chvíli mi trvalo, než mi docvaklo, že toho po ní chci moc a ona je vlastně zmatená. Po pár cvičeních v Zoo s jejich fretkami, jsem zaujala jiný přístup. Jako první jsem učila to nejjednodušší  - následovat pohyb prstu nahoru a dolu. Je to cvik okopírovaný od Rickiho ( fretčího samečka z Pražské Zoo). Naučila se jej okamžitě. Pár dní jsme dělaly jen to.



Pak jsem zkusila zařadit kolečko. Video je z druhého tréninku, takže je krásně vidět, jakým způsobem ji navádím. Mezi palcem a prostředníčkem mám sušené maso (drobná reklama, je to ta zelená pixlička v popředí :D). Ale pozor, ne každé fretce chutná. Ani Ticki, ani Ricki o něj moc nestojí a ani o meloun moc nejeví zájem, na rozdíl od většiny fretek, které se po něm mohou utlouci :D. Takže kdo chcete s fretkami cvičit, musíte pečlivě vybírat a zkoušet :).
V tuto chvíli se pokoušíme o "bang" a dále mám v plánu "osmičku" a "válení sudů". Uvidíme, zatím to freťulína baví a nerada bych to přehnala :).
Kotě v poslední době pracovat nechce, ale ráda by se cpala sušeným masem. Opravdu na ni nejsem zlá, ale když jí 10x sundám, tak po 11 už jí dávám více najevo, že tam nemá co dělat. Rozumnější by bylo, na chvíli ji někam zavřít. Ale to mi přijde mnohem krutější, vzhledem k její závislosti na společnosti.
Doufám, že někomu video  k něčemu bude a klidně vy zkušenější kritizujte, já se ráda nechám poučit :).


7 komentářů:

  1. Jste šikulky, pěkné video. :) Ani jsem nevěděla, že freťulky jsou tak dlouhé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, jo tahle je hubeňounká a strašně dlouhá :D, ale už začíná konečně přibírat :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. chtěla se ukázat a Ty jí takhle pokazíš chvilku slávy :DD :)

      Vymazat
    2. šak má taky svoje vlastní video :D

      Vymazat
    3. třeba jí to nestačí. :D

      Vymazat
    4. Nestačí, oa musí být všude, u všeho a hlavně na Prvním místě. Ideálně jen ona :D

      Vymazat