čtvrtek 15. března 2018

Červené berušky

Zdravím, tentokrát se chystám "presentovat" kolekci z červených berušek. Ty fotky nejsou nijak moc kvalitní, jsou spíš, tak nějak za pochodu. Ale věřím, že se dostaneme k tomu, abychom nafotili lepší fotky :). Zatím na to není čas. Čehož jste si jistě všimli, když se tu nic neděje a přitom na fb dávám pořád něco nové, nebo píšu, jak šiju, šiju :D.
Látka jsou berušky a patenty z sijemdetem.cz




A abychom ladili, tak já mám sukýnku :).
 Na trička jsem přidala ještě červený biobavlněný úplet od Kaculino.cz
Triko s roláčkem a dlouhým rukávem a triko s krátkým :)
 A na co jsem opravdu pyšná, tak to jsou šatičky ala Červená Karkulka :D. S těmi jsem si fakt vyhrála :)
Ze předu

A zezadu :)
Tak snad brzy doplním i fotky na postavě v lepší kvalitě i kompozici. Hezký den všem a doufám, že se zalíbí a třeba i někoho inspirují :).

Žádné komentáře:

Okomentovat