sobota 19. listopadu 2016

Těhotenské fotografie

Došlo mi, že jsem se vůbec nepochlubila tím, jak dopadlo focení a jak dopadlo mé brutální, ale krásné těhotenství :D. Tak tedy 3 týdny jsem miminko skutečně udržela.



1.8 mi zjistili vysoký krevní tlak a musela jsem se 4x denně měřit, měla jsem riziko preeklampsie, takže mě pořád posílali na nějaké krevní testy. 14.8 mi začali poslíčci, asi. Měla jsem celý den kontrakce po 2 minutách. Po 12 hodinách se prodloužily po 5 - 10 minutách a další 2 dny byly nepravidelné. Ve středu 17.8 mi brutálně stoupl tlak, tak jsem druhý den musela pro léky do nemocnice. Inu už si mě tam nechali. Kvůli plnému oddělení rizikového těhotenství jsem si šla lehnout na porodní sál 2. Na to samé oddělení a tu samou postel, kde jsem ležela po komplikacích se slepákem. Ve 13:44 mi praskla voda a popravdě jsem byla nesmírně šťastná, protože už jsem se o malou fakt bála. Ještě jsem se v 6 večer stihla mezi kontrakcemi najíst. Pak jsem si je jen tak změřila a ony pravidelné po 2 minutách :D. Ve 21:46 byla po asi 15 zatlačeních venku. 44cm, 2,515g, holčička. Vzali mi ji a dali na 12 hodin do inkubátoru. Pak mi jí přivezli a už jsem jí nedala z ruky :).
A tady tedy dodávám naše těhotenské fotografie :).





A tady už jí mám na světě a u sebe :)

Krásně se pomaminkovala :D




2 komentáře:

  1. Anežko, to je hrozný, jak ten čas letí! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někomu rychleji někomu pomaleji :). Ale jo... je to jako včera, co jsem konečně měla pozitivní test a teď je jí 8. měsíců :)

      Vymazat