úterý 27. května 2014

B5A 2014

Tak jsem neodolala a aspoň na chvíli zajela na bitvu. Hodně jsem se šetřila a tak vzniklo mnoho velmi "akčních" fotek :D. Je skoro k nevíře, že mám na kontě 25 mrtvých "světláků" a jen 4 vlastní úmrtí. :). Komu mé stěžování si uniklo. Tak jsem se měsíc a půl trápila se zánětem průdušek + posledních 14 jsem si k tomu vzala ještě angínu. V sobotu jsem z akce zbaběle zdrhla do teplé postele a i tak to mělo následky v podobě bolestí v krku a vysoké teploty. No podstatné je, že Temná zvítězila. Naurrakur dokázal, že není obávaný nadarmo a já jsem zdravá :).
Tak jak jsem si v bitvě vedla?

Sedím a šťourám se v latexovém uchu  (rozuměj: plánuji taktiku útoku) :D


Sedím u stromu a opět promýšlím taktiku efektivního útoku.

Tady to skoro vypadá, že trůním v lese s šavlí u ucha  (asi spolu plánujeme taktiku) :D
Když se bojuje, já sedím opodál a kochám se (tedy promýšlím taktiku) :D

Nebo sedím opodál a odpočívám před další akcí :D
No, aby to nevypadalo, že jsem celou bitvu proseděla a proplánovala:

Taky mě zabili. 4x :D A skoro bych řekla, že to byl ten židák Dino za mnou :D

Pózovala jsem pro obraz :D


Dělala xichty na cizí malíře :D

A zkoušela jsem i běhat. Ale sezení bylo přeci jen jistější :D

5 komentářů:

  1. Páni, ty dredy jsou fakt dobrý! :D Tomu kostýmu to dá fakt šmrnc. :) A ta póza rukou je sexy! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To teda :D. Takhle si představuju, že bych vypadala, kdybych někdy telefonovala na záchodě :D. A určitě s tím po tomhle nehodlám začínat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moje šéfová telefonuje na záchodě běžně, mně to přijde ujetý. :D A tadyto ujetý není, takže v pohodě, nevypadá to jako když telefonuješ na záchodě. :D :D :D

    OdpovědětVymazat